KAKO DELEGIRATI
Da biste bili uspješniji
Jeste li znali da većina poduzetnika i vlasnika biznisa u stvari gube novac jer nemaju nekoga u timu tko će umjesto njih odraditi hrpu nužnih dnevnih zadataka. Nitko ne može sve učiniti sam. Čak su i najmarljiviji, najvrijedniji i najuspješniji poslovni ljudi – samo ljudi.
Delegiranje je jedan od najproduktivnijih alata kojima se uspješni poduzetnici služe. Delegiranje i pravilno određivanje prioriteta osposobit će Vaš tim i pomoći pri rastu poslovanja.
Upotrebom matrice za odlučivanje, razdvojit ćete posao na osnovi četiri mogućnosti:
Eisenhower matrica:
- Hitno i bitno (zadaci koji se moraju odmah napraviti)
- Bitno, ali ne toliko hitno (zadaci koji se mogu kasnije obaviti ili ih možete proslijediti)
- Hitno, ali ne toliko bitno (zadaci koje ćete proslijediti)
- Niti hitno, niti bitno (zadaci koje ćete eliminirati)

Kao što možete vidjeti, stvari koje biste trebali delegirati nalaze se u trećem kvadrantu. To su hitni zadaci koji nisu dio vašeg core businessa i u stvari ne zahtjevaju Vaš izravan angažman. Dobar primjer je recimo predaja poreza na vrijeme.
Upravo tu mi uskačemo, kako bismo Vas riješili brige, kako ne biste morali gubiti vrijeme i kako biste se mogli fokusirati na ono što je zaista bitno – a to je Vaš core business.
Kako će SOLVA virtualni asistenti odrađivati sve više vaših zadataka, imat ćete više vremena za fokusirati se na rast vašeg poslovanja, generiranje leadova i stvaranje profita. Ukoliko je delegiranje učinjeno kako treba, ova se investicija višestruko isplati, a posao raste.
I ne samo to, kako će se razina stresa u Vama smanjivati, kvaliteta vašeg privatnog života također će se popraviti, a Vi ćete se osjećati bolje i slobodnije!

100% produktivnosti. 0% brige.
Neka Vaši dnevni zadaci budu naša briga, a Vi se usredotočite na ono što je dosta bitno. Naši profesionalci radit će rame uz rame sa Vama, obavještavajući Vas o svim obavljenim zadacima i brinući se da Vaš posao ide glatko.