+385 91 556 8068 [email protected]

KAKO DELEGIRATI

Da biste bili uspješniji

 

Jeste li znali da većina poduzetnika i vlasnika biznisa u stvari gube novac jer nemaju nekoga u timu tko će umjesto njih odraditi hrpu nužnih dnevnih zadataka.  Nitko ne može sve učiniti sam. Čak su i najmarljiviji, najvrijedniji i najuspješniji poslovni ljudi – samo ljudi.

Delegiranje je jedan od najproduktivnijih alata kojima se uspješni poduzetnici služe. Delegiranje i pravilno određivanje prioriteta osposobit će Vaš tim i pomoći pri rastu poslovanja.

Upotrebom matrice za odlučivanje, razdvojit ćete posao na osnovi četiri mogućnosti: 

Eisenhower matrica: 

  1. Hitno i bitno (zadaci koji se moraju odmah napraviti)
  2. Bitno, ali ne toliko hitno (zadaci koji se mogu kasnije obaviti ili ih možete proslijediti)
  3. Hitno, ali ne toliko bitno (zadaci koje ćete proslijediti) 
  4. Niti hitno, niti bitno (zadaci koje ćete eliminirati) 

Kao što možete vidjeti, stvari koje biste trebali delegirati nalaze se u trećem kvadrantu. To su hitni zadaci koji nisu dio vašeg core businessa i u stvari ne zahtjevaju Vaš izravan angažman. Dobar primjer je recimo predaja poreza na vrijeme.

Upravo tu mi uskačemo, kako bismo Vas riješili brige, kako ne biste morali gubiti vrijeme i kako  biste se mogli fokusirati na ono što je zaista bitno – a to je Vaš core business.

Kako će SOLVA virtualni asistenti odrađivati sve više vaših zadataka, imat ćete više vremena za fokusirati se na rast vašeg poslovanja, generiranje leadova i stvaranje profita. Ukoliko je delegiranje učinjeno kako treba, ova se investicija višestruko isplati, a posao raste.

I ne samo to, kako će se razina stresa u Vama smanjivati, kvaliteta vašeg privatnog života također će se popraviti, a Vi ćete se osjećati bolje i slobodnije!

100% produktivnosti. 0% brige.

Neka Vaši dnevni zadaci budu naša briga, a Vi se usredotočite na ono što je dosta bitno. Naši profesionalci radit će rame uz rame sa Vama, obavještavajući Vas o svim obavljenim zadacima i brinući se da Vaš posao ide glatko.